EMT klient 8 aastat ja 3 kuud. Pikk aeg, et vigadest õppida. Jällegi imelihtne asi – kõneposti teade e-postile mp3-na. Lihtne, regan sisse iseteeninduse büroosse ja registreerin e-posti aadressi. Kontrollin, kas ikka sai õige, sai. Tellin teenuse. EMT ütleb teenus täidetud. Proovin kasutada ei midagi…Helistan 123 küsin kuidas saab? Neiu on viisaks, ei tea, aga küsib järgi. Ütleb, et kusagilt iseteenindusest saab. Tõenöoliselt pole ta seda lehekülge varem näinud. OK. Neiu ütleb – 15 minuti pärast umbes hakkab teenus tööle. Mis sellest, et EMT ütleb, et on juba täidetud.. Tunni aja pärast ei tööta… MIKS? Miks on see nii keeruline?
Miks on seda vaja? Vaja on sest helistad plaks Gruusiast ainult selleks otstarbeks omandatud Noova paketi numbrile (muuseas teised operaatorid sellist kõnepost-e-postile teenust ei paku) ja kohe on teade koduste e-postis, aga kas on?
Äkki annab lahendada Papagoi teenusega seda?. Tekitad meiliaadressi, mille paned koopiad saatma neile kellele sõnum peab jõudma. Siis helistad ja kõik saavad meilile sinu mp3 formaadis jutu.
Peab aga uurima kas lühinumbrile saab helistada Gruusiast…
http://papagoi.mobi.ee
Õigus 2006 kasutasime Papagoid, kes tegi meile selleks spetsiaalse fixliini numbri, millele helistades siis väänas, selle jõuga mobiilinumbriks ja nii sai teateid jätta. Lühinumbrile kaugematest riikidest helistamine aga kahjuks võimalik ei ole.