26.03

Nii. treeningutes ei ole lõtku tulnud (või kui siis üsna kesine) kuid küll kodulehele riputustes.

19.03

Kerge trenn 30 minutit. ja väike saun

SJN: Wattbike 15 minutit ja võimlemine.

TRN: 1) 70 kg kang rippest rinnale 5 seeriat x 10 kordust (kõige väsitavam element on kangi uuesti rippesse laskmin) 2) kõht pallil 15 kg maast 25 kg, jalad kangil 5, dipil, 15 3) lõuga 6.

20.03 teisipäev

Lõunal trenni ei teinud, õhtul korvpall

Eesti Pank vs DNBNord saime pähe 52:64, ise 12 silma. Vahepeal istusin külmaks. 3 viga, teravus puudu.

21.03 kolmapäev

SJN: Wattbike 15 minutit ja võimlemine.

TRN: 1) Thrusterid 60 kg 7 seeriat x 7 kordust,

2) kõht pallil 15 kg, maas kehatõsted  25 kg ülessirutatud kätel, rippes jalad kangile x 5 (väsimus kerge)

22.03 neljapäev

SJN: WattBike 10 minutit, võimlemine, burgener warm-up

TRN: 1) 3 ringi puhkustega, harjutused võimalikult järjest 75 kg kang a) 15 jõutõmmet b) 12 eeskükki,  c) 9 maast rinnale võttu d) 6 push-pressi; 2) 2x6 lõuga, Saun

23.03. reede

Lõuna

WB 10 minutit, võimlemine, 24 kg sangpomm -  rebimine 30 mõlemale käele, lõuga 2x6, rippumist 3x45 sek, venitused umbes 30 minutit, saun

Õhtu

Jooks - Pelgust Standardi viadukti juurest Sauele 21,26 km-i, 2 tundi 1 minut, 1670 kcal, keskmine pulss 141, tempo 5:41. Erkki igavles, aga higistas palju. Saun.

25.03 pühapäev

Jooks - Stroomi ring 12,02 km-i, 1:06 keskmine pulss 138, 5:31, 878 kcal. Hea rahulik jälle. umbes 8-9 päeva pärast peab tempot tõstma vähe.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga